Ithaca, New York
1 comment
Not resolved

I signed a one-year contract with Terminix. The contract was hand-written and did not contain any info associated with auto-renew. I DID read the contract!!

Of course, they went ahead and auto-renewed me without any notice. I only found out because a guy came and did pest control after the contract date and I talked to him about it.

When I called terminix to cancel, the woman adamantly denied it was an auto-renew. She said it was a "continuation of service". I asked what the difference was between auto-renew and continuing the service past the one-year contract. She told me I didn't sign a one-year contract, but a contract for services, and it would continue until cancelled. When I questioned her further one this, she said "Have a nice day" and hung up!!

Review about: Terminix Ant Pest Control.

I didn't like: Auto-renew scam, Rude customer service.

Review #899345 is a subjective opinion of a user.

1.8
Reliability
Turnaround Time
Price Affordability
Discounts and Special Offers
Warranty
Service Scheduling
Staff
Website
Diversity of Products or Services
Product or Service Quality
Value for money
PRODUCT OR SERVICE Terminix Membership
Reason of Review / Monetary Loss auto-renew scam / $113
Preferred solution Full refund

Had an Experience with Terminix?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
h.kitchener

So, don't pay it. Dispute the charge if you gave them your credit card info. If you originally paid with a debit card then you now know why using a debit card can be so dangerous.

You May Also Like

First American Home Warranty - Emergency Plumbing? First American Home Warranty "called warranty company on thursday 7:30 am. stated that there was a plumbing leak and it was in the wall. called again on friday, 9:30am. made the same statement and..." Read more Leaffilter North - Disappointed customer. What a nightmare! Leaffilter North "Three weeks ago, I had a LeafFilter rep come by and tell me about the system. He had this great portfolio that with detail told me how they were above..." Read more Empire Today - Disappointed Customer Empire Today "My review would not allow me to post the pics. I took these pics of some of the issues with our Hardwood floors that were installed a couple months ago...." Read more Chuparosa Painting made a mess of my house Chuparosa Painting "I hired Chuparosa Painting for the exterior of my home based on several recommendations on Nextdoor.com. During the estimate, I asked George Stewart, one of the owners, who would be..." Read more Cooking Club Of America - Where did it go? Cooking Club Of America "I loved my monthly magazine and the products I purchased from them and when you pay for a lifetime membership, you expect to continue getting what you paid in advance...." Read more Dominos Pizza - I ordered a large 3 topping pizza at the March Lane store and they messed up my order first of all Dominos Pizza "I asked for half garlic sauce , half red sauce . that didnt happen it was all garlic. I didnt get my reciept when I paid, nor did she ask..." Read more Lied to and discriminated against by bingohall.ag Bingohall "I have been playing at bingohall.ag for some time and had deposited thousands of dollars and one day I go to login and it said my account had been locked..." Read more Horrible fit from "custom" car cover from Cover Anything Cover Anything "I ordered a car cover from Cover Anything based on the make and model of my car. I travel often and it arrived during a lengthy absence and I did..." Read more